25 Şubat 2010 Perşembe

22.Hafta da İdil :)


Şu ana kadar girdiğimiz ultrasonlarda alien görünümünde olan güzel kızımız, bu hafta yüzünün güzelliğini ortaya çıkardı :) Yüzünün bir tarafının ayaktan ibaret olduğunu düşünmeye başlamıştık. Ayağını indirdiği bir anı yakalamak ne kadar da zormuş. Biricik babamız 22.hafta da Barcelona'da olduğu için kızımızın yüzünü ancak cep telefonunda görebildi.

İdil'in ilk hareketlerini 17.haftanın başında hissetmiştim. Çok garip bir histi sanki içimde balık yüzüyor gibi, ilerleyen günlerde bu balığın bir de vantuzları çıktı. İçerden karnımı "hüüüpppp" letip duruyordu sanki :) Canımız babamız 18.haftanın başında hissetti İdil'in hareketlerini. Bebeğimizin kalp atışlarını dinlemek için doppler almıştık, kulaklık takılıydı babamızda ve doppler karnımdayken İdil okkalı bi tekme savurdu. Babamızın gözlerinden çıkan dehşeti en son Scream filminde görmüştüm sanırım :) Sesin kendi kızından geldiğini öğrenene kadar ben azarı işittim tabi.

22-23. haftalar mide ekşimeleri ile devam etti. Kızımızın keyfi pek yerinde nazar değmesin, halı sahada futbol maçı yapıyor sanki. Eh anası spor camiasının ortasında çalıştığı için çocuk konuya yabancı değil. Bakalım kuzumuz hangi takımı tutacak. Annesi gibi Beşiktaş mı yoksa babası gibi Trabzonspor'lu mu olacak göreceğiz :)

Bookmark and Share

1 yorum:

Unknown dedi ki...

bak yeğen! Aynı bana benziyosun ona göre şimdiden haberin olsun gerçi karında ki o suyun içinde nasıl benzettik bilemicem ama :))

Yorum Gönder